دل نوشته های یک دانش آموز
 
هندسه در ایران
*طبیعت کتابی است که به زبان ریاضی نوشته شده است*

به نام خدایی که خالق همه ی موجودات است و همتایی ندارد.

خالق بزرگ ما که پروردگار همه ی بندگان است،کسانی را آفریده که به دیگران چیزی می آموزندوموجب گسترش دادن وسعت علم کشورمان می شوند.

آنان ثوابی بی اندازه نصیب خود می کنند.یکی از درس هایی که در زندگی روزمره بسیار به دردمان می خوردریاضی است ما درکلاس ریاضی چیزهای زیادی می آموزیم. اگر طالب علم باشیم به رازهایی از ریاضی برمی خوریم که پس از حل آن ممکن است به چیز دست نیافتنی ،دست پیدا کنیم.

به هر حال کلاس ریاضی نه تنها برای من بلکه برای هردانش آموز دیگری شیرین است. وقتی من به درسهای معلمتوجه می کنم حس می کنم بزرگتر شده ام ومطالب بیشتری می دانم .همانطور که گفته اند:

ای معلم با یک کلام تو جان می گیرم وپرواز می کنم به عرش

درس ریاضی از نظر من درس بسیار جذاب وشیرینی است. من دوست دارم درآینده اگر شایسته آن بودم معلم ریاضی لایقی باشم به امید آنکه تمتمی دانش آموزان بتوانند درآینده به آرزوهایشان برسند.


نظرات شما عزیزان:

یه نفر
ساعت13:02---2 اسفند 1392
این که اصلا دلنوشته نبود

فقط در وصف ریاضی بود
پاسخ:خوب همین یعنی دلنوشته دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ جهت استفاده دانش آموزان .کلیه علاقه مندان به ریاضی علی الخصوص هندسه طراحی شده که امیدوارم مورد قبول و استفاده بازدیدکنندگان قرار گیرد
آخرین مطالب

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 82791
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1